Phuket Gazette bringer endnu en gang, en positiv historie, om en ærlig taxichauffør.
Har du brug for et PR agentur til at fremme din sag, så overvej hellere, at bruge samme firma, som taxa og tuk tuk chaufførerne bruger i Phuket.
Recepten på ”Den åh så ærlige chauffør” er den samme. Hver gang. Alle tre gange, indtil nu.
En turist glemmer noget i en taxi, chaufføren finder det, og det er oplagt, at han ved hvad han skal gøre, når det sker.
Af sted til sin organisation, som igen sender bud til Phuket Gazette, og når alt er på plads, kommer den glædesstrålende turist så.
Give us a break.
Please.
Der er ærlige taxichauffører over hele kloden, lignende historier kunne være skrevet over hele verden, flere gange dagligt. Også i lande, som er fattigere end Thailand.
Ok.
Nu til historien.
En tysk turist, Hebecca Lexamora, tog en taxi fra Central Festival Phuket torsdag formiddag.
Turen bliver formidlet af en taxi stand manager, Pom Sukkasem, som formidlede at Sompote Tongwattana, 50, fik turen tilbage til Ibis Erawan resort i Patong.
Efter at chaufføren har afleveret sin kunde, opdager han, at tyskeren har glemt sin tegnebog. I stedet for at forsøge at finde turisten, kører han tilbage til taxi stand manageren Mr Pom, som ringede til hotellet og fortalte at hendes tegnebog var i sikkerhed.
Phuket Gazette skriver, at hun selv måtte bestemme, om hun selv ville afhente den, eller om hun ville have den bragt.
Blev hun også spurgt, om hun kunne undgå, at blive trukket gennem hele PR halløjet?
Tegnebogen indeholdt 14. 000 bath og et ukendt beløb i fremmed valuta, og nogle vigtige personlige dokumenter.
Den tyske kvinde takkede varmt, og lovede at omtale den flotte service for alle. Og hun garanterede desuden, at hun helt sikkert ville komme tilbage til Phuket.
Ok. Hun var godt nok på vej til Phi Phi Island, men...
Ingen kommentarer:
Send en kommentar