Populære indlæg

lørdag den 1. januar 2011

Jet Ski klipper ben af 23 årig fyr

En ung fyr på 23 har fået klippet eller skåret en del af sin ben af, mens han selv morede sig med en af de livsfarlige Jet Skis i Perth i det vestlige Australien.

Ved et uheld sejlede eller kørte en anden Jet Ski op på siden af Blake Granston, som mistede en stor del af sit ben. Han er nu indlagt på Royal Perth Hospital i Perth.

Til et af de lokale medier, har australieren fortalt, hvordan han var tvunget til at klemme en vidt åben hovedpulsåre sammen, for at forhindre at han forblødte ude i vandet.

"Jeg sejlede på en jetski i Belmont, som en del af en julefest, da jeg blev ramt af en anden jetski på siden," sagde han.

"Det kom ind fra min venstre side. Jeg kunne ikke se det komme. Det næste jeg ved er, jeg røg op i luften, faldt ned igen, og flød i vandet, men jeg får øje på mit venstre ben i vandet foran mig".

"Da jeg ramte vandet, og så mit ben foran mig, vidste jeg at det var væk, så jeg rakte ned, og fandt min hovedpulsåre, som jeg klemte sammen," sagde han.

"Hvis den ikke var i blevet klemt sammen omgående,ville nok være død nu.", skriver watoday.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar