Populære indlæg

lørdag den 25. december 2010

Dansker udlever drømmen: .Net-udvikler med kontor på paradis-ø

Via version2: Træt af frost og sne? En dansk .net-udvikler har gjort det, mange nøjes med at tale om: Flyttet kontoret til en indonesisk ø for at leve en drømmetilværelse og arbejde på sine projekter.

»Jeg sidder faktisk lige på stranden. Der er en fantastisk udsigt. Øen ligner noget fra ”Lost” bare med de moderne bekvemmeligheder.«

Ordene kommer fra Michael Bodekær, som sidder på den indonesiske ø Gili Trawangan sammen med omkring tyve andre iværksættere fra it-branchen såvel som andre brancher, skriver version2.

Herfra arbejder de på deres projekter, og når de har brug for en pause, så tager de en parasol-drink på den hvide sandstrand eller dykker i det azurblå hav.

Michael Bodekær er selvlært programmør, handelsskoleuddannet og iværksætter. Hans projekter ligger især inden for udvikling af client-server applikationer ved hjælp af WPF, WCF, Silverlight og C#.

Kommer du så nogensinde hjem igen?
»Jeg skal være ærlig og sige, at jeg er ikke sikker. Med de vejrudsigter jeg hører hjemmefra, så er det ikke øverst på min to do-liste. Jeg kan godt lide Danmark om sommeren, så jeg tænker måske, jeg kommer hjem til sommer,« siger Michael Bodekær.

Du kan læse hele artiklen her:
http://www.version2.dk/artikel/17334-dansker-udlever-droemmen-net-udvikler-med-kontor-paa-paradis-oe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar