Populære indlæg

lørdag den 23. februar 2013

Cambodja: Angkor International Hotel - you get what you pay....


Angkor International Hotel fandt jeg for 3 år siden, med hjælp fra en tuk tuk chauffør. Og siden da har jeg overnattet der, hver gang jeg har været i hovedstaden, lige undtaget når jeg har haft gæster fra Europa.

Angkor International Hotel er nusset, der er altid mindst én ting personalet glemmer, eller mindst én ting som ikke fungerer. Men det som er tilbage, er efter min mening good value for money.

Stedet er godt for faste kunder. Det gør absolut en forskel, at du har været der før. En af hemmelighederne ved at bruge Angkor International Hotel er, at man skal vælge sit værelse, man skal ikke blot lade dem stikke en nøgle ud, og så være glad for det man får.

Værelse med vindue, det er det første krav man kan stille. Værelser som ender med 2, har altid, så vidt jeg husker, vindue ud mod gaden.

Der er også værelser ind mod gården med vinduer.

Prisen uden AC er omkring de 10 dollars, med køleskab, TV, varmt vand, badekar. AC koster cirka 5 dollars ekstra pr døgn.

Der er breakfast, som skal betales ekstra. Jeg går selv ned til floden, som er 200 m. væk, nede på den anden side af markedet. Der er det billigere, og bedre, og mere komfortabelt. de fleste af de restauranter nede ved floden har WiFi, og en gratis PC med Interforbindelse, hvis man lige skal se de seneste nyheder eller mails.

Angkor International Hotel har også en PC, man skal dog betale for at bruge den.

Angkor International Hotel
38-50 Street 148, Phnom Penh BP 519, Cambodia (300 m. fra floden)

Link til bedømmelse af Angkor_International_Hotel-Phnom_Penh

Ingen kommentarer:

Send en kommentar