Populære indlæg

onsdag den 21. juli 2010

Pattaya: Pædo dirigent for lov atter til at forlade Thailand

T/N: Den russiske dirigent, komponist, og pianist Mikhail Pletvev, som er anklaget for at have voldtaget en 14 årig dreng, har for anden gang fået tilladelse til at rejse ud af det thailandske kongerige.

Det grønne lys for at russeren kunne tage hjem til sin mors fødselsdag, blev tændt onsdag.

"Jeg appellerede til retten, via min thai advokat, for tilladelse til at forlade Thailand en gang til. Min mor fylder år om få dage, og jeg kan ikke, og jeg vil ikke, gå glip af den dag. Min advokat har netop fortalt mig, at tilladelsen er givet”, siger Pletnev til det russiske pressebureau Novosti.

Den russiske dirigent, er tiltalt for at have voldtaget en 14 årig dreng.

Hvis han dømmes skyldig i anklagen, står den verdensberømte dirigent til 20 år bag tremmer.

Pletnev har afvist alle anklager mod ham.

Pletnev blev arresteret første gang den 5. juli, men blev løsladt mod en kaution på 300.000 bath, på den betingelse at han kom tilbage til Thailand og dets retssystem, når han optræden i Europa var gennemfør.

Pletnev returnerede som lovet den 18. juli.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar