Populære indlæg

mandag den 19. juli 2010

Pattaya: Pædofil sigtet russisk dirigent møder op i retten

T/N: Den verdenskendte russiske komponist, pianist og dirigent, Mikhail Pletnev, som netop nu lever med anklager for voldtægt af en 14 årig dreng, mødte mandag op i retten i Pattaya.

Russeren fik for 12 dage siden lov til at forlade Thailand, for at passe sit arbejde som dirigent.

Han betalte 300,000 bath i kaution, inden han fik lov til at rejse. Indtil han atter fængsles, eller sagen droppes, skal han møde i retten hver tolvte dag.

Mange frygtede, at han aldrig ville komme tilbage, for at deltage i den kommende retsproces. Men russeren, som ejer flere ejendomme og forretninger i Thailand, mødte frem som han havde lovet, skriver PattayaOne.

Som svar på de anklager, der er rejst mod manden for voldtægt af en dreng under 15, udsendte han en pressemeddelelse, som blandt andet sagde:

”Jeg gentager én gang til, at anklagerne mod mig er usande. Jeg udtaler også, at politiet, modsat reporter i medierne, ikke fandt noget i mit hjem, som støtter anklagerne mod mig, ingen billeder eller andet visuelt materiale, blev fundet i min computer”, skriver PattayaOne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar